Noticies

Vols ser monitor de lleure? PDF Imprimeix Correu electrònic

 

Monitor_lleure

 
Bona participació al primer taller juvenil: Sommelier, amb tast de vins PDF Imprimeix Correu electrònic

 

Una trentena de joves del poble van gaudir d'una sessió encarada a descobrir i conèixer els secrets d'un bon vi

 

Tast_de_vins1

 

Les activitats de tardor del Pla Local de Joventut van començar el passat divendres amb la celebració del primer taller d'experiències professionals. En aquesta primera convocatòria, els joves participants van rebre coneixements sobre els diferents tipus de vins a partir del seu procés d'elaboració, i van poder fer un tast de vins guiats per un sommelier que anava explicant els gustos, els aromes i els secrets varis per analitzar un vi i esbrinar una mica més com ha estat elaborat.

 

   Tast_de_vins2

 

L'Ajuntament valora molt positivament aquesta primera activitat i espera que les següents propostes lúdicoculturals segueixin tenint aquesta bona resposta per part dels joves del poble.

 

Tast_de_vins3

 
Aquest divendres... vine al tast de vins! PDF Imprimeix Correu electrònic

 

En el marc del Pla Local de Joventut, aquest divendres 4 d'octubre a les 21h a l'Ajuntament, farem el primer taller d'experiències professionals: Sommelier, amb un tast de vins

 

Tast_de_vins

 

Per assistir al taller com a oïent no cal reservar, però si vols participar en el tast de vins les places són limitades. Apunta't ja a l'Ajuntament!

 

T'hi esperem!

 
<< Inicia < Anterior 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 Següent > Final >>

Pàgina 417 de 453
© 2011 Ajuntament d'Aitona | Serbert Informàtica SL web masters
Copyright © 2023 Ajuntament d'Aitona. Tots els drets són reservats.
Joomla! és un programari lliure distribuït sota la llicència GNU/GPL.